|
Bentley SELECT - poskytovanie technickej podpory |
2/13/2009
S cieľom zjednodušiť a vylepšiť služby technickej podpory
Bentley, budú od 16. februára 2009 všetky požiadavky SELECT
predplatiteľov riešené cez portál SELECT Services Online a
súvisiaci Service Ticket
Manager. Overte si preto vaše prihlasovacie
údaje. V prípade, že nie sú správne, neváhajte kontaktovať
nás.
S účinnosťou od uvedeného dátumu tím technickej podpory Bentley
nebude používať na riešenie NOVÝCH požiadaviek adresy
support@bentley.com a licensing@bentley.com. Požiadavky, zaslané
pred dátumom účinnosti, budú bez prerušenia naďalej riešené.
Previous news
Pracovné stretnutie so spoločnosťou SEPS, a.s. 12/9/2009Pravidelné koncoročné stretnutie s naším dlhoročným zákazníkom, spoločnosťou SEPS, a.s., sa uskutočnilo 3. - 4.12.2009 v centre oddychu Gaudium v Limbachu. Cieľom bolo zhodnotenie prevádzky Technického informačného systému SEPS, a.s., v roku 2009. Výsled...
Vypracovanie štúdie pre Slovenské elektrárne, a.s.12/8/2009
V rámci poskytovania služieb v oblasti poradenstva a analýz v
energetike sme pre Slovenské elektrárne, a.s., vypracovali
štúdiu "Vyhodnotenia odchýlok v podmienkach ES SR".
Cieľom je zhodnotiť celkový prehľad súčasného systému
vyhodnocova...