sfera.sk

  • O nás >
  • Riešenia >
  • Produkty >
  • Služby >
  • Referencie >
  • Aktuality
  • Kariéra
  • XMtrade®/CIS

    ● XMtrade®/CIS [Zákazníci & fakturácia]

    Používateľ: Dodávateľ elektriny/plynu, distribútor energií, veľkoobchod (fakturácia)
    Možnosti použitia: Správa zákazníkov, odberné miesta, fakturácie, riadenia platieb a pohľadávok, elektronická komunikácia, integrácia na účtovné systémy

    Mocup
    Elektrina a plyn
    v jednom systéme
    Elektronická komunikácia
    podľa technickej špecifikácie pre výmenu dát
    Ochrana osobných údajov
    v súlade s GDPR
    Generovanie faktúr,  integrácia
    na XMtrade®/CIS XMtrade®/MDM a účtovné systémy

    Kľúčové vlastnosti

    Obchodná evidencia

    Prehľadná správa odberných a odovzdávacích miest, zákazníkov, zmluvných vzťahov a katalógu produktov. Viaceré odberné miesta jednej zmluvy je možné rozdeliť podľa preferencií zákazníka do menších fakturačných skupín pre zálohy, preddavky a vyúčtovanie. Každé odberné miesto môže mať nastavený rôzny cyklus záloh alebo preddavkov a rôznu fakturačnú adresu.

    Elektronická výmena dát

    Obojsmerná komunikácia s distribučnými spoločnosťami pre proces zmeny dodávateľa, zmenu technických a kmeňových údajov odberných miest, požiadavky na služby a získavanie podkladov fakturácie. Pre bežného pužívateľa je obsah zložitých XML správ preložený do komfortného zobrazenia v prehliadači.

    Fakturácia a účtovníctvo

    Zúčtovanie podkladov a následná individuálna alebo združená fakturácia za dodávku a distribúciu energií, služieb a nekomoditných produktov vrátane fakturácie pokút a úrokov z omeškania.

    Systém je integrovaný s modulmi XMtrade®/MDMXMtrade®/ETRM, odkiaľ preberá merané a obchodné dáta potrebné pre vyúčtovanie.

    XMtrade®/CIS zároveň zabezpečuje prípravu účtovných dokladov a prenos do rôznych účtovných systémov (SAP, HELIOS Orange, OMEGA, FIBU, …) a spätné preberanie informácií o úhradách faktúr.

    Manažment platieb a pohľadávok

    Príjem a automatické párovanie platieb, generovanie inkasných a platobných príkazov. Sledovanie platobnej disciplíny zákazníkov, generovanie upomienok, generovanie podkladov pre mimosúdne vymáhanie alebo pre zaslanie na súd.

    Požiadavky zákazníka a reklamácie

    Manažment požiadaviek zákazníkov vrátane reklamácií, ktoré boli iniciované z rôznych
    komunikačných kanálov (telefón, e-mail, list, zákaznícky portál, osobná návšteva kontaktného centra,...). Samostatnou, ucelenou agendou je aj riadenie a správa požiadaviek zákazníkov ako dotknutých osôb podľa nariadenia GDPR.

    Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Priamy kontakt
    Peter Chochol
    riaditeľ úseku obchodu
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Lucia Hacurová
    manažérka pre komunikáciu
    Lucia.Hacurova@sfera.sk
    +421 904 430 629
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Martin Holiš
    riaditeľ úseku služieb
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Chochol Peter
    riaditeľ úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

    You are using an outdated browser. You can update it on this page.