sfera.sk

  • O nás >
  • Riešenia >
  • Produkty >
  • Služby >
  • Referencie >
  • Aktuality
  • Kariéra
  • Integrovaný systém manažérstva

    Systém manažérstva kvality je v našej spoločnosti zavedený už od roku 2002.

    9. januára 2017 sme v našej spoločnosti zaviedli systém manažérstva kvality podľa požiadaviek normy ISO 9001:2015.

    Prínosy implementácie systému manažérstva kvality založené na medzinárodnej norme ISO 9001: 2015:
    - schopnosť trvalo poskytovať produkty a služby, ktoré splnia požiadavky zákazníka, aplikovateľné požiadavky predpisov a regulačné požiadavky;
    - podpora príležitostí na zveľaďovanie spokojnosti zákazníka;
    - zvládanie rizík a príležitostí spojených s jej súvislosťami a cieľmi;
    - schopnosť preukázať zhodu systému manažérstva kvality so špecifikovanými požiadavkami.

    V našej spoločnosti venujeme osobitnú pozornosť starostlivosti o životné prostredie. Požiadavky normy ISO 14001: 2015 na systém manažérstva environmentu zapracované v internej dokumentácii spoločnosti pokrývajú kompletný systém environmentálneho manažmentu (SEM), ktorého účelom je zlepšovať environmentálne správanie organizácie a preukázať tak všetkým zainteresovaným stranám (zákazníkom, verejnosti, úradom), že SFÉRA, a.s., hodnotí, riadi a znižuje environmentálne vplyvy svojich činností, produktov a služieb.

    Dôraz kladieme predovšetkým na recykláciu odpadov a obalov, ako aj na zber, dopravu a spracovanie odpadu z elektrozariadení. Dodržiavame slovenskú a európsku legislatívu, všetky environmentálne normy a nariadenia pri pracovných postupoch, ktoré sú pre zamestnancov záväzné.

    Interná smernica spoločnosti definuje dlhodobé, ako aj krátkodobé ciele v oblastiach:
    - Ochrana ovzdušia
    - Ochrana a racionálne využívanie vôd
    - Racionálne využívanie energetických zdrojov
    - Odpadové hospodárstvo

    Hlavné ukazovatele sa zameriavajú na správanie sa organizácie v nasledujúcich oblastiach životného prostredia:
    - energetická účinnosť,
    - materiálová efektívnosť,
    - voda,
    - odpad,
    - biodiverzita.

    4. februára 2021 sme získali certifikát pre systém manažérstva služieb podľa ISO/IEC 20000-1:2018.

    Systém manažérstva služieb podľa ISO/IEC 20000-1:2018 patrí k medzinárodnému štandardu, ktorý našim zákazníkom dokladuje dosiahnutú úroveň poskytovaných služieb.

    28. júla 2016 sme zaviedli systém manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001:2013.

    Norma zabezpečuje adekvátnu ochranu aktív spoločnosti a jej klientov, ktoré sú predmetom informačnej bezpečnosti a minimalizáciu možných strát v súlade s legislatívou Slovenskej republiky, svetovými trendmi, odporúčaniami, štandardami a bezpečnostnou politikou spoločnosti.

    Hlásenie incidentov a podnetov týkajúcich sa kybernetickej a informačnej bezpečnosti prijímame formou e-mailových správ na adrese: bezpecnost@sfera.sk

    Hodnotenie externých poskytovateľov

    V spoločnosti SFÉRA, a.s., využívame proces hodnotenia externých poskytovateľov. Externí poskytovatelia tovarov a služieb sa posudzujú na základe hodnotiacich kritérií a sú rozdelení do dvoch kategórií:
    Bežný poskytovateľ
    ● poskytuje tovary a služby slúžiace na bežný chod spoločnosti a nemá priamy vplyv na kvalitu produktov a služieb dodávaných našou spoločnosťou,
    ● hodnotenie sa vykonáva pri prevzatí každej dodávky a zaznamenáva v internom systéme objednávok.
    Dôležitý poskytovateľ

    ● má významný vplyv na kvalitu produktov a služieb dodávaných našou spoločnosťou,
    ● hodnotenie poskytovateľa vykonáva zodpovedný projektový manažér alebo riaditeľ príslušného úseku.

    Rozhodujúce kritériá pre hodnotenie dôležitých poskytovateľov:
    ● Včasnosť a kompletnosť - dodávka (služba) dodaná včas a kompletná, pravidelne/automaticky
    ● Kvalita - dodržiavanie požadovanej/zmluvne dohodnutej kvality, úroveň kvality dodávanej služby je stabilná, prípadne rastie 
    ● Cena a platobné podmienky - dodržiavanie zmluvných podmienok, udržiavanie cenovej hladiny, poskytovanie zliav
    ● Komunikácia a poradenstvo - dostupnosť kontaktných osôb, reakčná doba na problém/ dopyt/ otázky, úroveň komunikácie, možnosti kontaktných kanálov.
    Váha jednotlivých kritérií je závislá od skupiny, na ktorú sa vzťahuje.

    Každé kritérium je hodnotené v rámci stupnice od 4 do 1. Význam číselného hodnotenia:
    4 - absolútna spokojnosť, splnenie nad rámec požiadaviek
    3 - súlad s požiadavkami a očakávaním
    2 - menšie nedostatky v dodávke alebo v realizácii
    1 - nesplnenie očakávaní, nesúlad s požiadavkami

    Výsledky hodnotenia:
    Vyhovujúci (12 až 16) - Bezproblémové pokračovanie v zmluvnom vzťahu.
    Vyhovujúci s výhradami (7 až 11) - Externý poskytovateľ bude upovedomený o chybách a požiadaný o vykonanie náprav.
    Nevyhovujúci  (menej ako 6) - Externý poskytovateľ môže byť vylúčený zo zoznamu externých poskytovateľov.

    Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Priamy kontakt
    Peter Chochol
    riaditeľ úseku obchodu
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Lucia Hacurová
    manažérka pre komunikáciu
    Lucia.Hacurova@sfera.sk
    +421 904 430 629
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Martin Holiš
    riaditeľ úseku služieb
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Chochol Peter
    riaditeľ úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

    You are using an outdated browser. You can update it on this page.